FAQ


🌙 Nasze produkty


1. Gdzie produkowane są produkty marki?

Wszystkie produkty marki WODACO projektowane i szyte są w Polsce.

2. Czy wszystkie produkty dostępne są od ręki?

Tak, wszystkie produkty dostępne są od ręki. Jeśli jest inaczej, np. produkt oferowany jest w przedsprzedaży, informacja o tym znajduje się w opisie produktu.

3. Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Aby wybrać odpowiedni rozmiar produktu należy zmierzyć obwód ciała i porównać wymiary z tabelą rozmiarów znajdującą się w opisie każdego z oferowanych produktów.


🌙 Wymiana/zwrot towaru


1. Czy jest możliwa wymiana lub zwrot zakupionego towaru?

Tak, zakupione produkty możesz zwrócić lub wymienić w terminie 14 dni od dostawy.

2. Na jaki adres przesłać produkt do zwrotu/wymiany?

Na adres:

WODA Aneta Wodarz-Krasnodębska

ul. Kościuszki 7/25

45-062 Opole



🌙 Twoje zamówienie


1. Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?

Wszystkie zamówienia realizacji w ciągu 24 godzin od daty ich złożenia.

2. Skąd mam wiedzieć, że dokonałem/am zakupu?

Na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz mailowe potwierdzania dokonanych zakupów.

3. Jak mogę się z Wami skontaktować w sprawie pytań dotyczących mojego zamówienia lub otrzymanych produktów?

Zapraszamy do kontaktu mailowego na adres wodacompany@gmail.com

4. Czy mogę anulować zamówienie lub je zmienić?

Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone. Jeśli dokonałeś/aś już transakcji, ale paczka nie została jeszcze przez nas wysłana, prosimy napisz do nas na adres mailowy: wodacompany@gmail.com w celu anulowania lub zmiany zakupu.

5. Jakie formy płatności są akceptowane?

Akceptujemy przelew na konto bankowe, przelew online, płatność Blikiem oraz odbiór osobisty i płatność gotówką w naszej siedzibie.

6. Na jaki nr konta mogę uiścić opłatę za zakupy?

Dla płatności w PLN:

Woda Aneta Wodarz

NEST Bank S.A.

PL 04 1870 1045 2078 1069 9128 0001

SWIFT: NESBPLPW

Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu płatności.

7. Czy mogę otrzymać fakturę do mojego zamówienia?

Tak, fakturę uzyskasz wybierając w koszyku dane adresowe dla firmy oraz wpisując nr NIP. W „uwagach” możesz

wprowadzić wszystkie niezbędne informacje, które posłużą do wystawienia dokumentu sprzedaży.


🌙 Formy i koszty dostawy


1. Jakie są formy i koszty dostawy?

Wszystkie informacje o aktualnych kosztach formy i kosztach dostawy znajdziesz tutaj.

2. Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Tak, wysyłamy nasze produkty za granicę. Jeśli w opcjach dostawy nie znajdujesz interesującego Cię kraju, skontaktuj się z nami pod adresem: wodacompany@gmail.com


🌙 Reklamacje


1. W jaki sposób mogę zareklamować towar?

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: wodacompany@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Kościuszki 7/25, 45-062 Opole

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie, w granicach prawem dopuszczonych, tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Kościuszki 7/25, 45-062 Opole

2. W jakim czasie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

3. Jakie są możliwości uznania reklamacji?

Jeśli reklamacja zostanie uznana, zaproponujemy Ci nieodpłatną naprawę lub jeśli naprawa jest niemożliwa, wymianę na

ten sam model wolny od wad, lub inny model.

4. Jakie reklamacje nie są uznawane?

Nie uznajemy reklamacji wynikających z użytkowania produktu (np. uszkodzenie mechaniczne, naturalne zużycie) lub złej

pielęgnacji.


🌙 Dostęp do konta


1. Jak odzyskać zapomniane hasło?

W panelu logowania kliknij opcję „zapomniałem/am hasła”. Na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłany link przekierowujący do strony, na której stworzysz nowe hasło.

2. Nie mogę się zarejestrować/dokonać zakupu, nie działa mi strona, nie mogę wybrać rozmiaru produktu, co mogę zrobić?

Jeśli nie możesz się zarejestrować, złożyć zamówienia lub wybrać rozmiaru piżamy, sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji przeglądarki. Jeśli problem się powtarza skontaktuj się z nami na maila: wodacompany@gmail.com

Shopping Cart